Administrator
Administrator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 9:30, 10 Sie 2006 Temat postu: REGULAMIN FORUM |
|
|
REGULAMIN FORUM
1. Administracja Forum Studentów UAM nie bierze odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami użytkowników. Jeżeli w związku z treścią, umieszczoną na forum przez użytkowników dana osoba, bądź instytucja uzna, iż zostało narażone na szwank jej dobre imię, itp., odpowiedzialność za to ponosi tylko i wyłącznie użytkownik umieszczający taką treść. Zadośćuczynienia można się domagać tylko i wyłącznie od osoby umieszczającej daną treść na drodze sądowej z powództwa cywilnego.
2. Administracja forum zastrzega sobie prawo do usuwania wiadomości oraz dawania ostrzeżeń (łącznie z kasacją konta, blokadą IP, itp) użytkownikom forum, którzy naruszają dobre obyczaje, publikują treści niezgodne z obowiązującym prawem, sprzeczne z podstawowymi zasadami etyczno-moralnymi oraz kłócące się z naszą moralnością i subiektywnie ustalonym wymaganym poziomem wkładu do dyskusji. Moderator ma prawo do powyższych działań, bez podania przyczyny takiego postępowania.
3. Zabronione jest wykorzystywanie forum do reklamy forów o podobnej tematyce. Niedopuszczalne jest także spamowanie, propagacja tzw. "łańcuszków", rozpowszechnianie każdej treści noszącej znamiona komercyjności, mającej zachęcić do zakupu usługi badź produktu określonej i jednocześnie nie mającego wyraźnego, bezpośredniego związku z dyskusją prowadzoną w danym temacie. Naruszenie tego punktu może zaskutkować w najlepszym razie przyznaniem ostrzeżenia.
4. Kategorycznie zabronione jest obrażanie innych użykowników naszego forum.
5.Wszelkie zastrzeżenia wysyłamy do odpowiedniego, danemu działu moderatorowi używając opcji "Prywatna Wiadomość". Zabronione jest publiczne komentowanie decyzji moderatora.
Zespół Forum Studentów UAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|