|
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu Forum Studentów - UWAGA!!! aktywacja konta następuje w przeciągu 24h, jeśli kogoś konto nie zostało aktywowane prosze o kontakt sylwia.los@interia.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kat
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: spod mostu
|
Wysłany: Pią 15:59, 13 Cze 2008 Temat postu: kiedy wnieść opłatę rekrutacyjną? odp!!! |
|
|
wyniki z matur są 30 czerwca, a do 4 lipca trzeba wnieść opłatę, tzn, że zrobić to po 30 czerwca, czy lepiej wcześniej? I czy w ogóle jest do rejestracji internetowej potrzebne podanie wyników z matury?
A dokumenty typu oświadczenie lekarskie, świadectwo z matury to składa sie dopiero jeśli się zakwalifikuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tajunka
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 13:52, 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Lepiej zapłacić po 30 czerwca, bo jeśli okaże się, że Twoje wyniki są gorsze że się spodziewałaś, to stracisz niepotrzebnie pieniądze. Jeśli wiesz, że będzie dobrze, to możesz już zapłacić - tylko po co?
Wyniki muszą być w rejestracji, oczywiście...
Co do tego, co składasz i kiedy, najlepiej dowiedzieć się w dziekanacie kierunku, na który chcesz iść
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tajunka dnia Sob 13:53, 14 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shinyu
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań \m/
|
Wysłany: Sob 20:33, 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
A jak przeprowadzą internetową rekrutację bez wyników? O_o
Na ułamie się składa papiery po zakwalifikowaniu się, ale może się to zmieniło więc się upewnij. Wszystko jest w regulaminach i załącznikach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tajunka
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 23:32, 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Shinyu napisał: | Na ułamie się składa papiery po zakwalifikowaniu się | Odpis notarialny świadectwa dawałam już przedtem, razem z wydrukowanym podaniem internetowym i z dowodem wpłaty. Dopiero po tym, jak mnie przyjęli, dawałam zdjęcia, oryginalną kopię ( ) świadectwa i coś tam jeszcze.
Chociaż ja to stara jestem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shinyu
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań \m/
|
Wysłany: Nie 10:27, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No właśnie, Ty to stara jesteś xD (bez urazy). Rok temu była rekrutacja na podstawie wyników które się samemu wpisało na necie, a dopiero po zakwalifikowaniu się trzeba było donieść papierek. Czyli można było sobie powymyślać kosmiczne wyniki z matury ale później to niestety rzeczywistość weryfikowała ;P
Na innych uczelniach - na Polibudzie, Medycznej - trzeba składać od razu komplet dokumentów. Znajomi ze Szczecina przedwczoraj przyjechali i się popisali bo nie zrobili wpłaty rekrutacyjnej T_T I zamiast zwiedzać Poznań szukali banków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kat
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: spod mostu
|
Wysłany: Nie 15:15, 15 Cze 2008 Temat postu: właśnie |
|
|
na stronie uam niby jest wszystko wyjaśnione, ale szczegółów niestety nie ma. Dokumenty chyba jednak składa się dopiero po dostaniu się na studia - no tak jest w tym całym regulaminie, chociaż to trochę dziwne...
Ale skoro tak, tzn. że nie trzeba robić odpisów notarialnych i kilku zaświadczeń od lekarza (na każdy kierunek inny)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shinyu
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań \m/
|
Wysłany: Nie 17:52, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
§ 12
1. Do postępowania kwalifikacyjnego na wszystkich kierunkach/specjalnościach studiów stacjonarnych i niestacjonarnych może być dopuszczona osoba, która:
1. zarejestrowała się w systemie Internetowej Rekrutacji,
2. dokonała wpłaty opłaty rekrutacyjnej,
oraz spełnia wymagania określone w § 2.
2. Zasady przeprowadzania rejestracji kandydatów na studia związane z Internetową Rekrutacją, wykaz wymaganych dokumentów oraz terminy rejestracji i składania dokumentów określi Rektor w zarządzeniu w terminie do 30 kwietnia 2008 r.
3. Rejestrację internetową uznaje się za wiążącą po wprowadzeniu przez kandydata wszystkich niezbędnych danych, wniesieniu opłaty rekrutacyjnej oraz uzyskaniu przez Uniwersytet potwierdzenia bankowego o przelaniu opłaty na konto Uniwersytetu. Konsekwencje błędnego wypełnienia pól formularzy internetowych, ich niewypełnienie lub podanie nieprawdziwych informacji ponosi kandydat.
|
Z tego wynika, że aby podlegać samej tylko rekrutacji musisz się zarejestrować, zapłacić, samemu wprowadzić dane no i uczelnia musi tę kasę dostać (jeżeli uczelnia zaksięguje wpłatę, to Cię na IRKu poinformuje. Jeśli nie, musisz do nich dzwonić i się upominać, w ostateczności pokazać dowód wpłaty więc lepiej sobie zachowaj). Pamiętaj, aby później te pieniądze "przypisać" określonemu kierunkowi.
Co się dzieje następnie?
Cytat: |
§ 26
1. Po formalnej akceptacji przez Przewodniczącego Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej, w systemie Internetowej Rekrutacji oraz na tablicach ogłoszeń odpowiednich Wydziałów (Instytutów), ogłaszane są listy rankingowe kandydatów zawierające informacje o końcowym wyniku uzyskanym przez kandydata w postępowaniu kwalifikacyjnym oraz o liczbie punktów wymaganej do zakwalifikowania na I rok studiów.
2. Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia na studia zobowiązani są do doręczenia Komisji - w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników postępowania kwalifikacyjnego - kompletu wymaganych dokumentów. Termin doręczenia oznacza termin złożenia kompletu wymaganych dokumentów we właściwej Komisji z zachowaniem 7 dniowego terminu od ogłoszenia listy rankingowej (do godz. 15:30). W przypadku, gdy upływ terminu przypada na sobotę lub niedzielę przyjmuje się, że wyżej wymieniony termin upływa w pierwszy dzień roboczy następujący po sobocie lub niedzieli, o godz. 15:30. O złożeniu dokumentów decyduje faktyczne przekazanie ich do Komisji, a nie data stempla pocztowego. Nie spełnienie powyższego obowiązku będzie traktowane jako rezygnacja z podjęcia studiów. |
Czyli dopiero po tym jak się dostaniesz, składasz dokumenty. Jakie?
Cytat: |
§ 4. Wykaz wymaganych dokumentów:
1. wydrukowany i podpisany formularz internetowy stanowiący podanie o przyjęcie na studia,
2. oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości (w przypadku kandydatów z nową maturą, którzy podwyższali wynik egzaminu maturalnego lub zdawali egzamin maturalny z przedmiotów dodatkowych, również uzyskane później aneksy do świadectwa dojrzałości),
3. oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości oraz odpis lub poświadczoną przez UAM kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych - w przypadku kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia drugiego stopnia,
4. oryginał lub odpis świadectwa ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej lub średniej - w przypadku, gdy szczegółowe zasady rekrutacji tego wymagają,
5. zaświadczenie ze szkoły z oczekiwanym wynikiem egzaminu maturalnego - w przypadku absolwentów szkół należących do Organizacji Matur Międzynarodowych (IB), którzy nie dysponują w momencie składania dokumentów świadectwem dojrzałości,
6. oryginał zaświadczenia wydanego przez komitet organizacyjny danej olimpiady lub konkursu przedmiotowego - dotyczy kandydatów będących laureatami i finalistami olimpiad lub konkursów przedmiotowych i ubiegających się o przyjęcie na I rok studiów w tym trybie,
7. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów na danym kierunku/specjalności studiów według wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia,
8. 2 fotografie kolorowe o wymiarze 37 x 52 mm oraz 1 fotografia kolorowa w formie cyfrowej o rozdzielczości nie mniejszej niż 300 dpi dla rzeczywistego rozmiaru wydruku 2 cm na 2,5 cm zapisana na nośniku elektronicznym (dyskietce 3,5″ lub płycie CD) w jednym z formatów: jpg, tif, bmp; fotografie muszą spełniać wymagania stosowane przy wydawaniu dowodów osobistych,
9. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata.
|
Czyli z tego wynika że jak się dopiero dostaniesz to składasz dokumenty, czyli dopiero jak się dostaniesz musisz zanieść zaświadczenie lekarskie i świadectwo. Jeżeli chcesz studiować od razu dwa kierunki, to potrzebujesz wtedy dwóch świadectw (czyli jeden to odpis), dwóch zaświadczeń lekarskich, dwóch kompletów fotografii itd. Jeżeli się nie dostaniesz, masz ileś-tam dni (7 albo 14) żeby złożyć takie jakby odwołanie że dalej masz chęć brać udział w drugiej części rekrutacji (bo inni mogą jednak zrezygnować). Wtedy też jeszcze nie składasz papierów.
Poza tym wszystko masz napisane na IRKu. Są określone terminy, informacje, będziesz dostawał maile i inne.
Czy czegoś jeszcze może nie rozumiesz? Jak dla mnie to jest niesamowicie szczegółowe i jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|